.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بالاخره چراغ خاموش روشن شد
شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن رفت و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده

برنامه تلويزيوني چراغ خاموش كه معمولاً يكشنبه شب هاي هر هفته از شبكه اول سيما پخش مي شود و موضوعات آن اغلب انتقادي است ، حدود يك ماه پيش با حضور استاندار گيلان به بررسي پيشرفت برخي از پروژه هاي عمراني اين استان پرداخت .

به هر حال در آن برنامه و در شبي كه بر طبق اعلام قبلي قرار بود رئيس جمهوري كشور بعد از اخبار ساعت 21 سيما با مردم كشور سخن بگويد و ظاهراً بنا به دلايلي اين امر محقق نشد ، به جاي ايشان و در برنامه اي تحت عنوان چراغ خاموش در همان زمان پيش بيني شده استاندار گيلان بر روي صندلي اين برنامه زنده تلويزيوني نشست.

اين برنامه با شرايطي كه اغلب بينندگان تلويزيوني مي دانند در يك فضاي يكطرفه انتقادي پيش رفت ولي مهندس قهرماني استاندار گيلان مراتب عدم رضايت خود را از تنظيم گزارشات و طرح سئوالات در انتهاي همان برنامه بازگو نمود.

ولي بازتاب هاي اين برنامه از فرداي روز بعد در ابعاد استاني شروع شد ، عده اي از خبرنگاران و كارشناسان امور رسانه اي از اين برنامه انتقاد كردند ، حتي استانداري گيلان انيميشن پل رو گذرآزاد راه رشت- قزوين را تهيه نمود و در اختيار رسانه ها قرار داد و...

نهايتاً با پيگيري هاي استانداري گيلان ، شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن برد و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده امامزاده هاشم و پيشرفت مناسب تقاطع غير همسطح جانبازان و ايجاد شبكه هاي آبرساني به روستاها از مسئولان استان تمجيد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.